Onze troeven
Green modus
Dankzij de green modus ligt het stroomverbruik van onze systemen meer dan de helft lager dan bij concurrerende toestellen.
Wanneer winkels gesloten zijn gaan de systemen in een “standby” modus. Zo halveren we niet alleen hun verbruik maar verdubbelen we ook hun levensduur.
24/7 Remote Service
Onze service desk is 24/7 beschikbaar. Retailers vinden in principe dus altijd gehoor als ze ons contacteren. Dikwijls kunnen issues al telefonisch aangepakt worden en in de andere gevallen wordt zo snel mogelijk een interventie ingepland.
Bovendien hoeft de klant ons niet altijd zélf te contacteren. Veel van onze nieuwe installaties zijn “connected in the cloud”. Loopt er iets mis, dan meldt een centraal systeem ons dat automatisch. We loggen dan in en krijgen op afstand toegang tot de geïnstalleerde en geconnecteerde opstelling. Zo kunnen we heel wat interventies uitvoeren zonder fysiek langs te gaan in de winkel. Voor de retailer een grote winst in tijd en geld.
Opleidingen & tips
Wij delen onze kennis. Via persoonlijk advies geven we gerichte opleidingen met handige veiligheidstips. Deze trainingen stellen de winkeliers en hun medewerkers in staat om gepast om te gaan met winkeldieven, klanten beter aan te voelen én het maximale uit de technologie in de winkel te halen. Zo rendeert een investering in winkeldiefstalbeveiliging maximaal.
After Sales Service
Onze service stopt niet na de levering of de installatie. Het is cruciaal dat de geleverde en geïnstalleerde oplossingen goed worden gebruikt. Een systeem dat verwaarloosd wordt, is helemaal niet efficiënt en leidt enkel tot frustratie op de winkelvloer.
Daarom sturen wij mensen op pad om winkels te bezoeken en proactief de goede werking van de systemen te monitoren. Dat doen we ook op afstand, voor klanten met geconnecteerde opstellingen.
Meten is weten
Onze beveiligingssystemen kunnen waardevolle informatie verzamelen over het aantal binnenkomende en uitgaande klanten. Desgewenst koppelen we deze data aan de kassa, zodat conversieratio’s de retailer helpen bij het maken van de juiste analyses. Maar we rapporteren ook de eventuele “down-time” van een systeem. De retailer of de facility manager kan hierover rapporten op zijn tablet of smartphone raadplegen via “Cross Point Analytics”. Deze webtool stelt haar/hem in staat om online alle geconnecteerde winkels van de groep met elkaar in real time te vergelijken.