Peugeot

Virtual reality brengt de klant dichtbij een waarheidsgetrouwe ervaring. VR is helemaal klaar om de autoshowroom van morgen te veranderen.

Peugeot zegt vaarwel tegen de klassieke verkoop en zet VR in om de customer experience te verbeteren.

Neem virtueel plaats achter het stuur van uw nieuwe Peugeot dankzij de VR-oplossing van EAS-Resatec

Technologie en infotainment worden steeds belangrijker

Online platforms, videomarketing, online reviews en VR zijn een bron om positieve klantervaring te bewerkstelligen. We zien dat ook de fysieke showrooms een transformatieproces ondergaan naar digitale marktplaatsen die zijn uitgerust met VR-mogelijkheden om de klant te laten proeven van de nieuwste snufjes.

“Neem als klant virtueel plaats op de bestuurderstoel van je nieuwe Peugeot. Zo kun je bijvoorbeeld ervaren hoe de auto zichzelf automatisch inparkeert.” – Roland Linting, Accountmanager Open Display Solutions

Klantgerichtheid is een trend die zal blijven bestaan. En autodealers kunnen virtual reality-technologie gebruiken om de verkoop te bevorderen. Iets waar Peugeot hard op inzet!

Vraag uw offerte aan

Deel hier uw gegevens en we maken samen met u een vrijblijvend project, op maat van uw zaak!

Contacteer ons

Neem virtueel plaats achter het stuur van uw nieuwe Peugeot dankzij de VR-oplossing van EAS-Resatec

De impact van VR

1. Betere content

Traditionele content is niet langer relevant. Klanten willen kunnen voelen en beleven. In plaats van een beschrijving te geven, levert VR een bijna-waarheidsgetrouwe ervaring aan potentiële klanten, altijd en overal.

2. Emotionele factor

De emotionele voorkeuren van uw klanten spelen een cruciale rol in hun betrokkenheid. Virtual Reality prikkelt veel meer zintuigen en houdt zich emotioneel meer bezig met consumenten dan elk ander marketingmedium.

3. Meer verkopen

Niet alleen heeft VR een positieve invloed op klantrelaties, het kan zelfs helpen de tijd tussen twee auto-aankopen te verkorten.

Met een VR-demostation in het servicegebied kunnen dealers levendige VR-testritten aanbieden wanneer ze wachten op hun wagen. Dit kan niet alleen de anders zo saaie wachttijd opvrolijken, het kan zelfs helpen meer auto’s te verkopen.

Mogelijk dankzij de S3000

De VR bril wordt beveiligd en opgeladen door middel van de InVue S3000 oplossing; een stand en sensor welke de mogelijkheid geeft de VR bril draadloos te gebruiken. Wanneer de VR bril buiten het gestelde beveiligingsveld komt zal er een alarmsignaal klinken.

De sokkel is in combinatie met Peugeot Nederland en Bax Projects ontwikkeld. EAS-Resatec is leverancier van de InVue oplossing.

Is VR ook een mogelijkheid voor uw filiaal? Aarzel niet om ons vrijblijvend te contacteren voor een adviesgesprek. Klik hier.

Peugeot is klant bij Resatec voor