Nieuws

Only for Men rolt RFID uit met EAS-Resatec

Only for Men rolt RFID uit: “nee-verkopen vermijden”

Only for Men is dé herenmodewinkel waar je alles onder één dak vindt. In de 15 winkels en webshop vind je alles op het gebied van fashion, lifestyle en meer. Een one-stop shop met een omvangrijke collectie. En net in zo’n omgeving biedt RFID heel wat mogelijkheden. Logistiek Manager Bert Oosterom wil met deze nieuwe technologie een veel hogere betrouwbaarheid van de voorraad in de winkels bekomen en nee-verkopen vermijden in de winkels en op de website. "Onze voorraad moet kloppen."
Wild Store gaat voor RFID met Resatec

De kracht van technologie voor het optimaliseren van uw bedrijfsmodel

Elk bedrijf of organisatie heeft er baat bij om de beschikbare voorraad in kaart te brengen, bezoekers te tellen en derving te reduceren. Maar hoe combineert u als retailer vlot verschillende technieken met elkaar? En wat als er externe partners bij komen kijken? Wij gingen langs bij Arjan De Wildt (eigenaar, Wild Store) en Mario Koster (CEO, SRS).
Fysieke winkel levert meer bezoekers op

Fysieke winkel levert meer (online) bezoekers op

Brancheorganisatie ICSC analyseerde zorgvuldig 800 winkelopeningen- en sluitingen. Het resultaat: fysieke winkels zijn succesvoller dan ooit. Retailers met fysieke verkooppunten verhogen hun naamsbekendheid in de regio, trekken meer nieuwe klanten aan en verhogen hun omzet. Coolblue, Zalando, Amazon, één voor één openen ze doelbewust winkels op strategische locaties. "The future is all channel".
CT100 - Kassaysteem geplaatst bij Adam Store door Resatec

Self-service kiosken: een stijgende trend

Heeft u zich al de vraag gesteld waarom klanten naar úw winkel komen? Klanten komen naar úw winkel omdat ze weten dat ze geholpen zullen worden.  Dus rijst de vraag hoe u die interactie met de klant nog kan verbeteren. Een tool die hiervoor steeds belangrijker wordt is de tablet, die als infokiosk, verkoopstool en zelfs betaalterminal gebruikt kan worden.
Snoeren Schoenmode uit Teteringen (Breda) rekent op de technologie en beveiliging van EAS-Resatec - winkeldiefstalbeveiliging

Meer voor iedereen: investeren in fysieke winkelruimte

Ondernemen is kansen zien. Dromen najagen en ze realiseren. Snoeren Schoenmode uit Teteringen (Breda, NL) investeerde fors en is met zijn 1.100m² verkoopoppervlakte de grootste van Zuid-Nederland.
customer experience

It’s all about customer experience

E-commerce groeit sterker dan ooit en heeft een plaats in bijna elk Belgisch gezin. Jonge mensen worden geboren met een tablet of smartphone in de hand en kiezen voor online retail voor het gemak, het uitgebreide assortiment en de beschikbaarheid. De ultieme winkel verzoent perfect het offline met het online gebeuren. De fysieke winkel blijft voor de Belgen dé plek om te shoppen.
Revolutie in retail industrie - Zaakvoerder Lieven Steel - Resatec

RFID: (r)evolutie in de retail industrie?

Zaakvoerder Lieven Steel laat zijn licht schijnen op de veranderingen in het winkellandschap. In dit artikel hebben we het over de opkomst en (on)mogelijkheden van de RFID-technologie.
Intersport Schutte gaat partnership aan met EAS-Resatec

Ga voor een slimmere retailomgeving met RFID

Intersport Schutte en EAS-Resatec gaan een partnership aan en worden pioniers in RFID-technologie. Met maar liefst 5.300 filialen in 40 landen is Intersport dé speciaalzaak in uw buurt. Ook in de Lage Landen scoort de onderneming uitstekend. Wij gingen langs bij Intersport Schutte in Raalte voor een gesprek over de samenwerking met de eigenaar/ondernemer Han Schutte.

Vraag uw offerte aan

Deel hier uw gegevens en we maken samen met u een vrijblijvend project, op maat van uw zaak!

Gelieve dit veld leeg te laten.

Contacteer ons

Gelieve dit veld leeg te laten.