We did the-m-all!

Het grootste overdekte winkelcentrum van de Benelux, Westfield Mall of The Netherlands, heeft in maart ‘21 haar deuren geopend. Van brunchen tot winkelen, van een film tot uitgebreid dineren; alles kan. Met meer dan 100.000 vierkante meter en talloze retailers, werd dit één van de grootste projecten ooit voor Resatec. Laten we samen een kijkje nemen in dit grote shopwalhalla in Leidschendam.

Project van vier jaar

De Westfield Mall werd in 2017 officieel aangekondigd en sinds vorige week zijn de deuren eindelijk geopend. Zonder feestelijke gelegenheden in verband met Corona. De combinatie van een breed scala aan retailers in combinatie met de fantastische architectuur toont aan dat the sky the limit is in dit winkelcentrum.

Die focus op design en efficiëntie zagen we ook terug bij onze projecten. Heel wat winkels werden voorzien van een ARGUS Floor System, een onzichtbaar beveiligingssysteem dat volledig wordt weggewerkt in de vloer.

Op basis van intelligente cameracounters aan het plafond, wordt de conversie gemeten van het aantal bezoekers ten opzichte van het aantal transacties. Een belangrijke tool om marketing acties maar ook de huidige impact van corona te meten op de winkelvloer.

Vraag uw offerte aan

Deel hier uw gegevens en we maken samen met u een vrijblijvend project, op maat van uw zaak!

Contacteer ons

PME Legend

Het Nederlandse merk PME Legend is onlosmakelijk verbonden met het verhaal van de luchtvaartindustrie. De grote propeller is de eyecatcher in de entree van de winkel. Gelukkig maar want voor de rest is de entree volledig open. Met het ARGUS Floor System, klantentellers en camerabewaking, mogen we spreken over een all-in integratie.

Cast Iron

Cast Iron is een Nederlands modemerk met elegante, sportieve kleding voor mannen. In de collectie vind je veel denim overhemden, sweatshirts en mooie jassen.

De kleding heeft een elegant design met veel karakter, een tijdloze uitstraling, is stoer en met aandacht voor detail en vakmanschap gemaakt. Aangezien deze retailer behoort tot de Just Brands keten, net zoals PME, werd gekozen voor een identieke installatie.

Dstrezzed

Retailers die erin slagen om hun online én offline verkoopkanalen naadloos op elkaar af te stemmen doen het beter dan hun concurrenten. Daarom opent Dstrezzed nieuwe winkels op strategische locaties.

Deze keer werd er niet gekozen voor de stijlvolle NEXUS Black antennes maar voor een volledig onzichtbaar ARGUS Floor System. De klantentellers en bewakingscamera’s werden in het juiste kleur gespoten zodat ze mooi opgaan in de look en feel van de winkel.

Scotch & Soda

Majestueus. Dat is het gevoel dat je krijgt als je voor de entree van Scotch & Soda staat. De hoge, brede ingang biedt een duidelijke inkijk in het heldere pand. Met optimale verlichting word je als bezoeker het ware de winkel ingetrokken. En natuurlijk komt ook hier een ARGUS Floor System volledig tot zijn recht.

Livera

Livera

In mei 2021 opent Livera haar gloednieuwe winkel in de Westfield Mall of The Netherlands. De winkel wordt gebouwd volgens hun modernste winkelconcept. Persoonlijke aandacht en service aan de klant staan in dit model nog meer centraal.

Naast het onzichtbare vloersysteem en klantentelling, wordt in deze vestiging ook een inbraakalarm voorzien. Zo worden calamiteiten ten allen tijde tot een absoluut minimum gereduceerd.

State of Art

Zelden zien we mensen zoveel foto’s maken van een winkelingang.

Een historische Porsche met de merkuitingen van State of Art siert statig de ingang van deze nieuwe flagshipstore.

De controlebox van ons systeem gaat mooi op in de schetsen van het monumentale voertuig.

10Days

In dit nieuwe winkelconcept staat het SIS-, het zogenaamde shop-in-shop systeem centraal waarin maximale flexibiliteit met betrekking tot de inrichting wordt gecreëerd. De ladenblokken, kledingrekken en de presentatiepodia zijn modulair opgebouwd om een maximale flexibiliteit in opstelling mogelijk te maken.

De ruimte laat een pure vorm van architectuur zien; minimalistisch, essentieel en sterk in zijn eenvoud met subtiele details als houten kaders voor wisselende campagne beelden en flexibele spiegels. Het interieur is overwegend wit en straalt het gevoel van een ‘gallery’ uit.

De winkel in de Westfield Mall of The Netherlands is inmiddels, naast de locaties in Amsterdam en Rotterdam, de 3e monobrand store van 10DAYS.

Garcia

De combinatie van pure, Italiaanse passie en onvervalst Nederlands ondernemerschap: nog steeds maakt het van GARCIA een ijzersterk merk. Een merk met een hart van denim.

Een merk met een hart voor klantbeleving; ook hier werd tijdens de bouw van de winkel gekozen voor een onzichtbaar ARGUS beveiligingssysteem in de vloer en separate klantentelling.

Garcia Kids

Een apart winkelpand wordt gewijd aan de kindercollectie. Een klassieke Fiat 500 versiert de ingang, geflankeerd door onze MAXUS antennes met advertising panels en een geïntegreerd bezoekerstelsysteem.

WE

No-nonsense Dutch design sinds 1962. WE Fashion is een Nederlands modemerk met stijlvolle, kwalitatieve en toegankelijke collecties voor iedereen. Zolang we ons kunnen herinneren, een trouwe klant van EAS-Resatec.

Met de MAXUS antennes, werd gekozen voor ons meest performante systeem. Deze antennes kunnen op grote breedte van elkaar geplaatst worden terwijl ze hun beveiligingstaak accuraat uitoefenen.

Steps

De FORTUS antenne met geïntegreerde klantentellers waren een logische keuze voor Steps. Door antennes in de entree te plaatsen, geef je een duidelijk beeld aan mensen met slechte bedoelingen.

Jeans Centre

NEXUS antennes met advertising panels en geïntegreerd bezoekerstelsysteem. De advertising panels bieden een fantastische mogelijkheid om er meteen tussenuit te springen middels een promo uiting of het logo.

Jeans Centre is 44 jaar geleden opgericht, opereert voornamelijk in het denim fashion middensegment en is inmiddels uitgegroeid tot een begrip in de winkelstraten van heel Nederland.

No Excess

Misschien wel de mooiste antenne als we zelf mogen kiezen. De NEXUS Black is met zijn steellook uitstraling een lust voor het oog. Als we deze combineren met plexi advertising panels, zoals bij No Excess, dan krijgen we een fantastisch resultaat.

No Excess heeft van deze vestiging een pareltje gemaakt. Het succes ervan wordt real-time gemeten met de geïntegreerde bezoekerstellers.

America Today

Sinds 1989 is America Today de ‘place to be’ voor Amerikaanse merken. Eastpak, Levi Strauss, Wrangler en Russell, allemaal brands die deze keten als eersten in Nederland verkochten.

Sinds jaar en dag kiest America Today voor onze bekende NEXUS serie, zo ook in deze vestiging.

The Stone

The Stone is een multibrand store met 50 winkels verspreid over Nederland. In 2009 lanceerde The Stone een eigen webshop, welke zich naast Nederland inmiddels ook heeft uitgebreid naar België. The Stone streeft ernaar een optimale service te bieden aan onze klanten, waarbij persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. Zo heeft The Stone onder andere online én in de winkels een eigen loyaliteitsprogramma, waarmee klanten Stone Member zijn en punten kunnen sparen. Al ruim 20 jaar voert The Stone een breed assortiment met dames- en herenkleding en accessoires van topmerken geschikt voor elke gelegenheid.

Met de fraaie NEXUS Black antennes met geïntegreerde bezoekersteller is ook dit een plaatje om te zien.

Jack & Jones

Bestseller, de moederorganisatie van o.a. Jack & Jones, kiest wederom voor de FORTUS serie van Cross Point. De FORTUS is een artikelbeveiligingssysteem met geïntegreerde bezoekerstellers en biedt maximale detectie van hardtags in uitdagende winkelomgevingen.

Dankzij zijn superieure design past hij perfect in elk winkelinterieur.

The English Hatter

Deze vreemd eend in de bijt valt meteen op in dit moderne winkelcentrum. Bij The English Hatter vind je klassieke Engelse herenkleding. Giletjes, colberts, overhemden en natuurlijk stijlvolle hoofddeksels: het is even alsof je terug in de tijd bent, maar de oldskool English look is helemaal hot.

We zien het niet vaak maar bij deze smalle doorgang, konden we helemaal gaan voor een enkele FORTUS mono-antenne.

MediaMarkt

Bij Media Markt hebben we de complete multimedia afdeling uitgerust met de nieuwste InVue oplossingen.
Terwijl alle producten goed beveiligd en opgeladen worden, zijn deze toch beschikbaar om getest te worden door de klant.

Deze ‘hands-on’ ervaring zorgt ervoor dat de klant eenvoudig de nieuwste smartphones, laptops, etc. eenvoudig kan vergelijken. Dit vergroot de kans op een aankoop aanzienlijk!

Smaak Amsterdam - installed by Resatec

Smaak Amsterdam

Smaak Amsterdam is een van oorsprong Amsterdams label met maar één doel: de mooiste tassen van Amsterdam en ver daarbuiten maken! Smaak staat voor vrouwelijk en stoer met een chique twist. Het merk is tijdloos en tegelijk helemaal van deze tijd. De vrouw die een Smaak tas aanschaft is zeker geen doorsnee vrouw: ze is zelfverzekerd, onafhankelijk, modieus en ze weet wat ze wil.

Zwarte advertising panels in combinatie met de begeerde NEXUS Black met bezoekerstellers. Als je het aan ons vraagt, een uiterste geslaagde keuze!

Skins Cosmetics

Ook Skins Cosmetics met een bijzonder assortiment internationale nichemerken op het gebied van huidverzorging, parfum en beauty heeft voor het chique NEXUS Black systeem met een geïntegreerd bezoekerstelsysteem gekozen. Daarnaast maakt men gebruik van de NE360 kassa oplossing op basis van een tablet. Elke tablet kan worden gebruikt, ongeacht welk merk/type of aansluiting. De tablet kan eenvoudig worden losgekoppeld van de basis; zo kan elke transactie van achter de kassa als ook op de winkelvloer worden afgerond.

MSCH Copenhagen

MSCH Copenhagen biedt comfortabele modebewuste kleding voor de creatieve en krachtige vrouw, wie houdt van vrouwelijkheid met een coole en urban twist. Zij ontwerpen tijdloze items voor een basis garderobe tot aan een perfecte uitgaansoutfit. De toewijding aan vakmanschap, hoge kwaliteit en authenticiteit komt tot uiting in moderne essentials, vermengd met trends geïnspireerd op de straten van Kopenhagen. MSCH Copenhagen-vrouwen bepalen hun eigen stijl en zijn niet bang om op te vallen.

Dat gevoel is ook overgebracht naar de entree. De ingang wordt stijlvol ingepalmd door een aantal chique zwarte antennes voorzien van alle opties.

Score

Score, een bekend merk op Nederlandse bodem. De werknemers zijn één voor één jeansspecialisten. Offline en online worden klanten voorzien van het beste advies.

Onze NEXUS antennes houden een oogje in het zeil terwijl het personeel zich maximaal kan concentreren op hun kerntaak: advies geven.

Victoria’s Secret en Bath & Body Works

De Victoria’s Secret winkel biedt haar klanten de best verkopende Victoria’s Secret iconische lingeriecollecties, bh’s en exclusieve slips. Daarnaast voert de winkel ook de unieke collectie van Victoria’s Secret schoonheidsproducten en luxe accessoires.

Bath & Body Works is een van ’s werelds grootste speciaalzaken en de thuisbasis van America’s Favorite Fragrances, die een breed scala aan exclusieve geuren voor het lichaam en thuis aanbiedt, waaronder de best verkopende collecties voor bodylotion en bodycrème.

Populaire producten die ook begeerd worden bij winkeldieven. De ARGUS Floor werd in beide vestigingen geïnstalleerd om het winkelpersoneel bij diefstal meteen te waarschuwen. HD-camerabewaking houdt voortdurend een oogje in het zeil.

Riviera Maison

De Westfield Mall of The Netherlands in Leidschendam is een allesomvattende retailervaring waar Rivièra Maison met een unieke store absoluut thuis hoort. In de sfeervolle entourage komen de diverse stijlen – van luxe en stoer tot klassiek en tijdloos – uitgebreid aan bod en worden de unieke en handgemaakte producten op een bijzondere wijze uitgelicht.

Ook zij hebben gekozen voor de NEXUS Black met bezoekerstellers.

Van Uffelen

In 1945 startte de heer Van Uffelen zijn eerste dames- en herenmodezaak in hartje Delft. Zo’n 70 jaar verder zijn er 45 filialen, waaronder één in Westfield Mall of The Netherlands. Van Uffelen heeft een uitgebreid assortiment dames- en herenmode. Met een breed scala aan merken en stijlen is er voor ieder wat wils. Kenmerkend voor Van Uffelen is de persoonlijke aandacht en de ruime expertise van haar ervaren personeel.

Alle Nederlandse filialen zijn voorzien van Cross Point artikelbeveiligingssystemen.

ETOS

Drogisterijketen ETOS heeft zijn nieuwe winkelformule gelanceerd: frisser, overzichtelijker, met meer ruimte voor schoonheidsproducten.

Naast een ruim aanbod verzorgings- en gezondheidsproducten en een overzichtelijke presentatie, is het belangrijk om een goede beveiliging te voorzien. Daarom werd gekozen voor een installatie van InVue en Cross Point beveiligingsartikelen.

Van Fiel Lederwaren

Van Fiel heeft haar eigen productie lijn. Zo worden alle artikelen in Nederland ontworpen en geproduceerd. Sterker nog, alle producten worden met de hand gemaakt en vervaardigd met 100% leer. Tijdens het productieproces gebruikt Van Fiel alleen echte koeienhuid met hoogwaardige kwaliteit.

Om deze stijlvolle producten te beveiligen, werd gekozen voor een ARGUS Vloersysteem.

Onzichtbare beveiligingssystemen winnen aan populariteit

In esthetisch uitdagende omgevingen zien we een toenemende behoefte aan verborgen/onzichtbare systemen.

Veel retailers zijn bezorgd over het behoud van de look & feel van hun stores. Het ARGUS AM Loop-systeem is een artikelbeveiligingssysteem dat perfect kan worden weggewerkt in muren of deurkozijnen, wat resulteert in een bijna volledig verborgen beveiligingssysteem. Daarnaast hebben we ook een variant die in de vloer wordt weggewerkt; het ARGUS Floor System.

Bent u zelf ook op zoek naar een nieuw artikelbeveiligingssysteem, klantentelling, camerabewaking of eventueel een inbraakalarm? Neem vandaag nog contact met ons op! Onze adviseurs helpen u graag.